theoutsider

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Josefine - 1 oktober 2010 19:31

Asså usch, idag var man ju lagom klantig. Testa en ny värktablett idag (voltaren) och så när jag skulle ta den så smakade den jätte gott så jag sög på den lite och då fick jag för mig att den skulle smaka lika gott hela, asså den smakade verkligen godis. så jag bet på den och fyfaaaaaaaan va de smaka illa.. det måste seriöst va nåt av de äckligaste jag har ätit, isch, isch :C Synd att den här jävla tabletten inte hjälper längre än en halv timme, 40 minuter... jävla tabletter som inte håller i :(


Drog in till stan och fick ett par nya träningsskor. så här ska ut oh springas, synd ba att ja har blivit extremt mega förkyld igen.. så aja, får väl försöka med nåra promisar istället.


Ba-baaaaaaai 

Av Josefine - 1 oktober 2010 11:16

Jaau, då är man ledig för andra dan i rad då.. Kul? sure, om man nu hade nåt att göra :c skrivit ca 220 ord på novellen nu vill ja inte skriva mer, ja lessna.

Vill gå ut men känner inte för't. Vill rita men känner att jag inte har nå tålamod.

Vill att Emelie ska dra ut mobilen ur asset och svara på mina sms så ja kan va med henne idag. Gu va jag vill mkt, men det kommer väl säkert bli en latis dag idag.. *suck* Imorrn har jag iaf planer och det känns skönt ^^
Men ja tkr fan att tiden kan gå lite snabbare så att det blir imorrn snart oh den här trista dan försvinner. Mne nu är den stora frågan, ORKAR jag gå ner för trappan, ner till min garderob, byta kläder, gå upp, sätta på mig jacka och skor och dra ut? orkar man de? Ja föfaaan, så får det bli ;d sen förhoppningsvis så svarar emelie mig xD

 

Bara för att ja är så jävla sööt ;D (naat) Xd (GAMMAL BILD xD)


Hasta la vista! ;d

Ovido - Quiz & Flashcards