theoutsider

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Josefine - 8 oktober 2010 22:09

har varit så jävla frusen så ja satte på mig massa mera kläder (A) oh inlindad i en filt, med strumpor, raggsockor, tights, mjukisbyxor, två par långärmade tröjor och en tjocktröja så börjar jag faktiskt bli extremt varm.  Tänte skriva klart novellen idag, men neeej dåå så blev de inte -.- jävla tv som alltid ska distrahera mig. 

Nu blir de film och sen sova, ska säkert upp runt typ 4-4.30 imorrn såå :s ja som kände att jag behövde sova nu i helgen :C 

Well, trots att jag är så varm så vill jag ha varm choklad , mums ;D


Idag va de fredagsbus för alla JM-are (ettor, tvåor och treor) de va kul och gruppen som jag var med i var ju garanterat bäst och borde ha vunnit ;) 


Nästa helg kanske de blir ny fotografering oxå :) vi kan ju hoppas på att vädret blir bra ^^ *GÄSP* nej nu är jag trött och ska dra ner oh se på film. 

Ha't bra, puss oh kjaaaam ;D<3

Ovido - Quiz & Flashcards