theoutsider

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Josefine - 17 oktober 2010 20:35

Varit med grymmaste polarna hela helgen, fanny oh emelie.. :) Igår hade vi som sagt väldigt kul och idag jaa.. fyfan de här är garanterat en helg att minnas :) Förutom att jag blev överfallen av dom två så hade vi kul ;) Stackars mig, kände mig misshandlad :( 

Pluttarna har båda åkt hem och dom saknas redan :/ Vill inte ha skola imorrn, ville att dom skulle stanna här ett tag till men de gick inte, tragiskt.. 

Ja ligger oh funderar på va ja ska göra nu, ska ja se på film? Ska ja gö läxa? ta en duscha? fixa glögg? Have no idea.. beslutsångest.. 

Älskar min små pervo kompisar :D<3 snacka om att det blev mkt pervo snack idag, fanny va jätte pervers oh drog upp en massa olika saker :O ojojoj.. Sen har vi varit ute i kylan och dött lite oxå :) 

Fett nice helg, med fett niceiga brudar ^^ måste göras om oh de e snart :o

Av Josefine - 17 oktober 2010 11:07

Gårdagen inleddes med marknad i Gimo först med Ellen och Tilde och sen med emelie :) Jag köpte en HEEEEL klubba, mums ^^ Vi kontakta Fanny och kolla om hon skulle åka bussen in till stan med oss eller senare, hon skulle åka med oss trodde hon. Ja oh Ach gick till ica (hon köpte burn oh choklad) vi hann till bussen även om det va lite stressigt, och sen bar de av in till stan. Vi gick till filmstaden oh boka platser på i rymden finns det känslor, sjukt gullig film ska ni veta :) Jah missade min buss så jag fick tjackisarna att stanna kvar med mig oh vänta (A) Vi drog till max oh satt oh snacka skit där en stund, då kom vi på att mupparna kunde sova hos mig :D Vi drog till station och snacka ännu mer skiit, sen kom det en grupp med folk som de visade sig skulle åka samma buss som oss xD 
På bussen så kom de bak en kille först oh tatta min burk med pepparkakor och fråga om han fick bjuda, ja va snäll och sa jaa.. Sen kom det bak flera folk , och så börja dom snacka med oss, dom skulle till folkan i österby men hitta inte dit så ja försökte förklara vart dom skulle gå xD En snubbe satt kvar ibak med oss och snackade rättså mkt, ställde frågor om olika saker oh sånt. JA satt oh snacka med honom hela vägen, fett nice snubbe ;) Han försökte få med oss till folkan men vi ba, neee..
Sen drog vi hem oh tog de lugnt hela kvällen.... elleeeeeer? ;D 

Ovido - Quiz & Flashcards