theoutsider

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Josefine - 3 oktober 2010 15:04

ja så va jag ju med fanny igår :D hon sov över här oh vi hade skiiit kul ;) vi såg på film (silent hill) och jag grilla banan över ett öppet ljus :D vi snackade med en massa roligt folk, haha komiskt ^^ vi satt och sjöng massa låtar på massa olika språk, portugisiska, engelska, franska, svenska... ja typ dom språken XD vi är enna riktiga sångfåglar jag och fanny ;9 

"I hackebackeskogen där bodde en familj där morsan laga maten och farsan laga sill....." (8) XD 

så jävla klockers XD


oh de blir ju ingen riktig övernattning utan massa wii spelande ;d vi körde mario kart, och super mario vanliga XD jag var ju lugnt bäst ;)

Runt halv 4 så var vi så jävla trötta så vi somnade, det roliga var att jag somnade med datan på magen och i sömnen så har jag typ stängt den och sen måste den ha ramlat av mig XD hahah :)


Asså, fyfan va jag älskar min lilla kampie, <3 :) fyfan hon  skratta så att hon höll på att kissa på sig.. xD asså SÅÅÅ rolig är ja inte ;D (A) 

  

Faho :)


BTW CHECK OUT OUR WEBSITE ----> www.spicy.n.nu ;D

Ovido - Quiz & Flashcards