theoutsider

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Josefine - 23 oktober 2010 01:03

Eeeeh, asså jag har kommit fram till att jag möjligtvis kan ha börjat bli allergisk eller bara extremt känslig mot läppsyl. det är tragiskt eftersom jag är lite halvt beroende av de :C

Problemet är däremot att nu när ja använder läppsyl så svider de oh gör ont runt munnen, jag får värsta reaktionen :S så ja ska dra ner på läppsyl användandet oh förhoppnignsvis så funkar de XD


Asså drygt inlägg, i know xD men hejdå

Just de, ja oh fanny råna en bank idag oh våldtog en massa folk, bara så att alla vet ;D fyfan va vi hade kul idag Xd vi satt oh sancka om att vi skulle åka till brasilien och klättra upp på jesus statyn och hoppa ner, sen så helt plötligt så skulle vi bli grillade där uppe (det skulle vara åskledare på taket oh de va storm så blixten slog ner i oss) sen skulle vi ramla ner på gatan och bli våldtagna och sen uppkäkade för att vi luktade grillat, och mitt hår skulle bli fail av blixten. :C fan va vi är komiska XD 

Ovido - Quiz & Flashcards