theoutsider

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Josefine - 14 oktober 2010 20:00

Ja, ni gott folk, idag kom höstens första snö (som jag har sett)... Det är en tragisk dag :( ska de snöa får den väl ta oh ligga kvar på marken, hatar slasksnö, USCH!
Och idag på mediakunskapen så gick de inge bra >.< på tre oh en halv timme så fick jag inte ens in hela filmen på datan :C förhoppninsvis så kan ja iaf börja redigera nästa gång :c

Hade spanska prov/läxa/kunskapstest idag, ja skulle beskriva mig själv.. de gick inge bra alls, ja är kass på spanska :S


Jag har fått nåt infall idag oxå :O Ja ba bestämde mig för att först göra lite matte läxa, läsa en text från en bok och raka hunden :C asså, va har hänt med lata lilla mig?! ;C Ska nog ta oh dra ut på promis med hund oxå :o asså shiiit :O


Grattis i efterskott min lilla kompis emelie som fyllde år igår.. grattis, grattis, grattis. GRATTIS! :D

Ovido - Quiz & Flashcards