theoutsider

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Kort och snabbt ;D

Av Josefine - 25 oktober 2010 06:48

Hehe, ja ni, i helgen hände det en jävla massa saker men ska dra till bussen om typ en minut så får väl hålla mig kortfattade ;) 

I lördags så var de jobba, jobba, jobba som gällde. Det var rosabandet insamling i österbybruk.. 
Vi fick ihop massa pengar och slog förra årets summa ;) sweeet :)

SEn på kvällen kom emelie hit oh slagga.. Igår va en jätte latis dag, jag och emelie låg i sängen typ till halv tre och kollade på olika klipp på youtube, fett nice laat dag. + att jag pluggade oh gjorde lite skolgrejs sen när emelie hade draigt hem. Duktig som jag är..
Jag har massa oh berätta om från i fredags men de tar vi när ja kommer hem idag ;) Nu väntar bussen på mig, ciaaaao ;D 

 
 
Ingen bild

Linda

25 oktober 2010 17:26

Var det inte du som absolut inte hade tid att göra något på söndagen eftersom du hade prov?

Josefine

26 oktober 2010 10:00

yes, men ja pluggade massa oxå och gjorde uppgifterna :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards