theoutsider

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

GUBBO! :C

Av Josefine - 31 oktober 2010 17:53

Ja ni, jag och Fanny va lata igår och såg på film. Sen lite före fem så bestämde vi oss för att dra ut oh gå lite. Jag skulle dra oh käka pizza runt 6 så vi kunde gå nästan en timme. vi gick in på en relativt stor skogsväg, vi gick vid Gimodammen länge, klockan blev 17.40 oh Anna ringde oh sa att dom skulle dra ner till pizzerian och att ja skulle komma så fort ja kunde. Fanny oh ja va mitt ute i ingenstans så vi ökade takten i hopp om att vi snart skulle komma ut på en väg i Gimo som vi kände igen. Vi gick och gick och gick, och de blev mörkare hela tiden, sen runt typ sex så va de nästan svart ute, vi blev lite oroliga eftersom vi kände inte igen oss alls, sen gick vi förbi nåra ruiner som båda kände igen. Vi ba; yes nu måste vi va på rättväg iaf. en liten stund senare så kom vi till ett vägskäl där man antingen kunde följa vägen som vi gick på eller gå in på en annan väg. De fanns en skylt där vi kunde läsa "Gubbo 7" oh på den andra skylten så stod de "Vattm...." vi fick gå in till skylten oh lysa med mobilen för att kunna försöka läsa, de gick inte då heller, namnet va typ bortskrapat och streckan oxå. De kändes bäst att gå mot Gubbe för båda tyckte känna igen det. Ja ringde pappa för säkerhetsskull och frågade var gubbo låg. Han sa att vi var långt åt helvete och att om vi gick mot gubbo så skulle vi komma till österby, vilket vi inte ville. Ja fråga om vi skulle åt andra hållet oh han svara att då skulle vi hamna på österbyrakan oh sen på gå långt som fan tillbaka. Hans förslag var att vända så vi gick tillbaka, "in" mot skogen igen, usch, det var svart oh läskigt och vi var som sagt mitt ute i ingenstans. :S efter ca 40 minuter så var vi tillbaka, sen skulle ja gå genom halva gimo för att komma till pizzerian. ja var där typ 19.20 O.o liiiiiite sen (A) 

Över två timmarspromis, oh mina fötter gjorde jätte ont :c men de va en skön promis, ja oh fanny snacka om massa :) 

  

 
 
Faaaaanny

Faaaaanny

31 oktober 2010 20:50

Haha tragisk skogsväg :(

isch på mig ._.

http://crazyhere.blogg.se

Josefine

31 oktober 2010 20:51

HAha yes, vafan på den >.<
Sööt :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards