theoutsider

Alla inlägg den 2 mars 2016

Av Josefine - 2 mars 2016 10:06

Att ha småbarn brukar ju normalt kunna påverka sömnen en del. Idag var det så pass att hon tyckte att vi skulle gå upp klockan 3.. Försökte få henne att somna men nej det var bara att följa med upp. 

Svårt att vara arg på någon som är glad och mysig när hon vaknar, så vi satte igång lite film och tog med täcken och kuddar och placerade oss i soffan. Tyra tyckte dock det var roligare att springa runt och leka större delen av filmen.

Men tillslut blev ju även hon trött och somnade på soffan runt 6 tiden imorse. Äntligen lite sömn tänkt jag, så startade om filmen och somnade jag med bara för att vakna en dryg timme senare. suck. 


Inge dagis idag alltså. Så då går hon bara imorgon också sen tar hon helg. Får se hur nästa vecka rullar på, vilka dagar hon är hemma och så. kanske måndag fredag (som jag hade tänkt den här veckan så kan vi träffa kusinerna en sväng. 


Kände mig pigg inatt när vi gick upp men mer död nu. Så idag blir det till att göra ingenting i stort sett. Har sorterat bebiskläder i storlek 50-68 för att få en överblick av vad vi har och vad som mot förmodan skulle behövas, och så har vi även packat BB väskan färdigt. 

Kom nu bebis! Längtar efter dig! <3


Av Josefine - 2 mars 2016 03:44

Fick reda på igår att Emlis kompis har fått en liten dotter. Hon föddes den 29/2 vilket jag personligen tycker måste vara lite häftigt! En liten tjej på nästan 4,6kg och 49 cm lång. Amelia funderade dom på att döpa henne till. Hon är supersöt! 


Nu väntar vi bara på att våran ska komma så vi kan träffas. Eller ja, kanske träffas vi före det också. Men vi är lite småfökylda just nu så bäst att vänta ut det. 

Inte konstigt att man blir förkyld när man har en dotter som gärna ligger och kramar en om halsen på natten samtidigt som hon ett antal gånger hostar än i ansiktet. 


Förvärkarna igårkväll var värre än dom någonsin har varit tidigare så parkerarade mig på soffan och ville helst inte röra mig därifrån. Är så himla glad över att jag slapp den här värken förra gången. Men känns onödigt att det ska hända så himla mycket nu såhär i slutet när det är så himla kort tid kvar. 

Hade nästan hellre börjat lida innan istället för att ha haft det väldigt bra så kommer allt dåligt nu på slutet. Är jobbigt att vara tjock ändå liksom.

 

Magen igår v.38

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards