theoutsider

Alla inlägg den 19 mars 2016

Av Josefine - 19 mars 2016 19:42

Väl hemkommen från loppisen så kom Tyras kusiner hit och hälsade på. Så jag fick bebisgosa med Felicia som redan är 7 veckor gammal, helt sjukt. Teo och Tyra rev stället som vanligt, dom två tillsammans är lite småfarliga.

Och bråkiga och trotsiga. Busungar. 


Emil har jobbat hela dagen och gör det fortfarande, och jag är helt slut. Dom åkte hem för en timme sen och jag känner mig helt död. Städat upp relativt mycket så ser inte helt förjävligt ut. 

Kommer somna snart tror jag, förhoppningsvis hinner jag mysa lite med sambon innan. 


Puss hej.

Av Josefine - 19 mars 2016 08:10

Hade en plan på att åka på klädbytardagen i Furuhöjdskyrkan i Alunda igår kväll men hade ingen som kunde följa med, två var med sina barn på barnakuten, en var barnvakt, en på väg hem från spanien och en annan hade haft en jobbig vecka och orkade inte åka någonstans. 


Idag åh andra sidan så blir det barnloppis här, planerade redan i höstas när datumet kom ut att jag skulle gå. Sen att jag var beräknad att föda 2 dagar senare kändes ju inte som att det skulle vara något hinder.

Och se, inga problem. Han kommer nog ut först om 2 veckor.


Älskar loppisar i alla former och nu börjar ju säsongen dra igång, ska bli super! Får se vad jag lyckas fynda idag!

Ovido - Quiz & Flashcards