theoutsider

Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Josefine - 16 mars 2016 19:50

Det där med att om man är aktiv under en graviditet så kan man sätta igång förlossningen tidigare måste ju vara ren bullshit. Jag är inte den mest stillasittande typen utan rör mig en hel del och är relativt aktiv. 

Försöker gå på långa promenader och städa och leka med Tyra men inte fan händer det något.


Fick reda på idag att en kompis syster (som är beräknad en vecka efter mig) skulle bli igångsatt idag. För några dagar sen var det en annan bekant som fick en dotter en vecka tidigt. 

Några kompisar till oss fick som fick en dotter 29/2 var också beräknade en vecka senare.

Känns som att alla får tidigare förutom jag. Vet inte vad jag gör för fel. Det börjar bli tröttsamt även om det överlag inte kan vara så långt kvar. Om max 2,5 vecka är han ju här våran lilla Arwid. Tiden har gått otroligt fort men skulle ändå bli bra glad om han kom typ nu, eller imorgon eller iaf till beräknat datum. 

Är dock orolig för att jag säkert kommer gå över 2 veckor den här gången också. suck.


 

Tänk att det har gått så lång tid.. 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards