theoutsider

Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Josefine - 3 mars 2016 19:14

Idag har vi fotat lite! Har inte fått tillgång till bilderna än men har två stycken på innan jag var helt färdig så tänkte att jag iaf kunde dela med mig av dom! Det är så otroligt roligt att bli fotad, loving the spotlight. 

   

Lite smakprovsbilder från behind the scenes! Lovar att ladda upp bilder sen så fort jag har tillgång till dom! 

Nästa fotosession kommer bli efter bebis är född, i vår och förhoppningsvis utomhus! Det är så kuuuul! 

Skulle behöva en hel del bättre saker bara, men det tar ju lite tid att fixa allt man vill ha! 

En sak i taget brukar bli bäst! 


Nu är jag sjukt jävla trött, sömnbristen över de senaste veckorna börjar göra sig hörd. Så puss på er! 

Av Josefine - 3 mars 2016 09:44

Har ju börjat få superjobbiga förvärkar på kvällarna som börjar mellan 18-19 och håller på i några timmar framåt.. 

Hade inte såhär förra graviditeten alls, lucky me. 

Har märkt att bästa medicinen just nu är glass, så dom två senaste kvällarna har det blivit glass för att ge ungen lite brain freeze (vilket har gjort honom superlugn) och förvärkarna har dämpats otroligt mycket.

Så jag säger bara det, glass är helt klart bästa medicinen för tillfället. Kanske ska komma ihåg det tills jag kommer till BB, haha. 


Har dock även märkt att ju intensivare förvärkarna är på kvällen desto mer stryk har kroppen tagit till dagen efter. Ländryggen was killing me tidigare idag när jag skulle lämna Tyra på dagis, och det är bara 10 minuters gångväg.

HATAR att behöva känna mig handikappad för jag tror ju inte att det blir bättre om jag ligger stilla precis. 

Eller det blir ju inte det, varken psykiskt eller fysiskt. Det är ju alltid bättre att röra på sig.. Mh och hur lätt var det nu då. Bläh.

 

Glassen at the moment <3


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards