theoutsider

Alla inlägg den 12 mars 2016

Av Josefine - 12 mars 2016 17:16

 

Idag blev det en sväng till Fyrishov på mässan "Alla älskar hembakat". Hade förväntat mig mer av den men var väl helt okej. Trångt och alldeles för mycket folk dock men det lugnade ner sig något efter ett tag. Vi var väl där till 13 tiden ungefär. Såg Roy Fares live, kul kille! 

Något minus var ju att många som sålde lite olika bakade saker hade på tog för lite så innan vi åkte därifrån så var det flera saker som var slutsålda och då ska det ändå hålla på till klockan 18. Kan tänka mig att det inte var superlyckat för dem som kom på eftermiddagen.

 

Annars har det blivit 2 långpromenader idag, första med en mocka latte i handen och den andra med barn och sambo. Måste ju passa på när det har varit så otroligt fint och perfekt utochgå-väder. Nöjd med dagen, absolut.

Och nu bara för att jag har varit sugen på kebab i 2 veckor så kör vi på det ikväll! Ibland får man, och är man sugen på det så varför inte. Det är ju bara jag som blir lidande till sen dock men det är jag väl medveten om. 

Längtar tills jag kan börja träna bort preggokilona, så du får gärna titta ut snart hjärtat!   


Dock helt sjukt att det snart är enbart EN vecka kvar, 7 dagar. Samtidigt så kryper den där känslan runt i kroppen som säger att jag aldrig kommer sluta vara gravid. Känns som att det inte finns något slut, det är inte en jobbig känsla utan den bara är. Men I'd be glad to be proven wrong och att han kommer tidigare. 

Inga förhoppningar dock. Håller fast vid att jag tror han kommer påskveckan, har ju på något sätt trott det hela tiden så varför inte hålla fast vid det liksom, vi får se!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards