theoutsider

Alla inlägg den 7 mars 2016

Av Josefine - 7 mars 2016 20:22

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det där med internetshopping. Svårt att titta på alla fina saker när man är hemma hela dagarna och inte har någon lust till mycket annat. 


Hittade de här idag, vill verkligen köpa men borde inte.. Sååå fiiina! 

 

Frågan är bara, är dom värda 199:- ? Jag börjar nästan tro att jag tycker det! Lite småkär!


Har även försökt hitta någon vettig inredning till Tyras/Arwids rum. Förvaringslådor/kistor/möbler. Varför ska allt vara så fruktansvärt dyrt för? Knappt ens roligt att titta. Men kan ju samtiigt inte låta bli. Kommer ju behövas sen när hon väl ska flytta in och det ska sorteras och bli ordning. Tur att det inte är precis nu. Men inte långt kvar heller åh andra sidan. 


Sen köpte jag faktiskt lite hårsprej som är helt underbar, och lite saker från the bodyshop bara för att jag hade värdecheckar som behövde utnyttjas!

     

The body shop <3 Och allt det kostade mig enbart frakten + 5kr!


   





    

   


Och lite saker till håret! ^^


 

Av Josefine - 7 mars 2016 08:57

Är ju så sugen på allt möjligt och har problemet att inte kunna låta bli att småäta allt möjligt när jag är hemma och när det finns hemma.. Så tänkte att varför inte bara göra lite hälsosamma müslibars istället som jag faktiskt kan tugga i mig med gott samvete? Så det blev morgonens sysselsättning. Massa nyttigheter i nomnom!


   

Sen har jag tänkt att nu när gottissakerna är slut så ska det inte köpas hem något nytt och inte bakas något på ett tag heller, nu ska det bli en lite nyttigare vardag igen.

Jag tycker om nyttigt, älskar det, och lider inte alls av att ta avstånd från den mindre hälsosamma så nu när bebis har kommit är det bara att köra på för då ska magen bli fin(are) igen, och kroppen överlag. Så nu ska jag ta ett uppehåll från onyttigt. punkt.



Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards