theoutsider

Alla inlägg den 10 mars 2016

Av Josefine - 10 mars 2016 18:48

Beställde lite saker från bluestore för första gången för några dagar sen. Har tänkt väldigt länge att jag ska köpa en ny hårsprej och leta upp om märket finns någonstans eftersom jag inte har sett den när jag har kollat i butiker och så. 

Har dock skjutit och skjutit på det så tog jag äntligen tag i det och hittade det på bluestore, på rea. UNDERBART!

Passade på att beställa lite andra från samma märke och hoppas att jag blir lika nöjd med dem.

 

Bästa!

Av Josefine - 10 mars 2016 09:21

 

My saviour Novalucol! Bästa som finns, snabbverkande och helt underbar när man har halsbränna. Har dock enbart det när jag är gravid. Värre förra gången, har inte ätit det så mycket den här gången. Men även fast halsbrännan var värre förra gången, höll igång längre och intensivare iaf, så är den värre på ett sätt den här gången. För nu bränner det inte bara i halsen utan nu känns det som att halva magsyran åker upp och ner i halsen så fort jag hostar till. Känns som att jag liksom får svälja tillbaka magsyran hela tiden, och det känns inte som små mängder. Men vill inte heller behöva spy varje gång jag hostar. Det blir inte helt så att det kommer upp i munnen utan den åker upp genom hela halsen och ner igen innan jag får upp det i munnen. Men bra vidrigt känns det.      Blev lämning på dagis idag med, kallt igen, fy. Ser ut som en strandad val vad jag än har på mig så får gärna bli lite varmt så man slipper jackor och grejer utan att frysa. Jag håller tummar och tår för lite varmare väder SNART.



Ovido - Quiz & Flashcards