theoutsider

Direktlänk till inlägg 30 mars 2016

Renovering

Av Josefine - 30 mars 2016 16:39

Vi håller ju på och renoverar till och från hela tiden. Senaste projektet var att flytta upp vårat sovrum och fixa ett eget rum till Tyra! När vi kom på att vi omöjligt skulle hinna klart med båda rummen innan Arwid dök upp så bestämde vi för att iaf göra klart vårat sovrum, vilket vi hann med. Nu sover vi alla i samma rum tills vidare.

Det nu gamla sovrummet har blivit ett kaotiskt lekrum, vi flyttade in alla leksaker som vi har haft i vardagsrummet/köket. Skönt att bli av med härifrån, men nu ser ju det rummet kaos ut istället.


 

Från dörröppningen, resesäng i hörnet därför leksakslådorna står så långt in i rummet.

Kaoshörnet i rummet! Och det här är bara hälften av leksakerna, vi har lagt undan i stort sett lika mycket..    

Vi fick ett skåp av Emils syster som ändå skulle slängas, så nu är spelen på plats och alla böcker som är för Tyras ålder ( lite text). Sen hamnade det en platta öl där också eftersom vi inte har något bättre ställe att ha den för tillfället.  

Nya sovrummet uppe! Inte riktigt ett färdigt rum eftersom det bara är tillfälligt. Men det viktigaste finns, sängarna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards