theoutsider

Alla inlägg den 2 februari 2016

Av Josefine - 2 februari 2016 19:12

Nu är det över, resan. Supernöjd med allt. Hade det inte varit för den försvunna plånboken (som inte var min btw) så hade det inte funnits något att klaga på. Vi fick det vi ville ha, det vi åkte dit för. 

Men Estland måste vara något av det mest dystra förfallna land jag någonsin har varit i. Nu har jag inte varit på så många platser i världen men ändå. Sen var vi visserligen in runt i hela Estland utan höll oss mellan Narva och Tallinn, men det räckte. Ingen semesterort precis, men det var ju inte därför vi var där heller.

  På hotellet i Narva hade vi egen bastu på rummet, superlyxigt och hade verkligen sett fram emot att basta sista kvällen innan vi skulle åka till nästa hotell. Satt igån bastun men den blev aldrig varm så gav upp och gick och lag mig istället. Till min stora besvikelse så var den varm på morgonen när jag vaknade, och då hann jag inte basta. Sadface.

Hotellet i Tallinn hade iaf badkar så fick njuta av ett bubbelbad där istället. Det vägde upp lite.

   Vi åt buffé på båten både dit och hem, supergott! Och fick med mig lite smått och gott hem till dom här hemma också!

Tur att vi hade en väldigt rymlig bil, hehe. Älskar sådana här resor, korta tripper dit man aldrig har varit förr. Älskar att resa och kommer väl alltid att göra det. Får se vart det bär av nästa gång, spännande.

     Nu framöver har jag inga speciella planer förutom BF om 6 veckor +/- 2 veckor. Snart så är det dags. 

Kom hem till en sjuk dotter idag som blir hemma även imorgon, men jag ska tillbaka till jobbet. Sällan hon blir sjuk och tur är väl det. Förhoppningsvis frisknar hon till så hon kan gå på dagis på torsdag men det tror jag nog, hon var mycket piggare och gladare idag än hon hade varit igår. Då kanske det till och med blir kusinmys i helgen! Längtar <3

Jobb onsdag-fredag den här veckan och hoppas på måndag-fredag nästa vecka också, håller alla tummar!

Tänkte dela med mig av lite bilder från resan! 

                 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards