theoutsider

Alla inlägg den 17 februari 2016

Av Josefine - 17 februari 2016 14:09

Ja blev ju inte som planerat, snart ska jag gå och hämta tyra..


Sovit dom senaste timmarna. Kanske var bra för kroppen men nu är ju hela dagen borta. Hoppas Tyra vill vara ute och leka en sväng när vi kommer hem!


Men det är det här med att kroppen blir lat när jag går hemma, det är värdelöst för den gör bra ont då.

   Förvärkarna började förra veckan, har de inte varje dag men inge skönt ändå.

Molande "mensvärk" i hela nedre delen av magen. Sen har det känts som att ländryggen ska gå sönder totalt varje gång jag reser mig.Jag känner inte sånt här när jag jobbar utan det kommer när jag är hemma.


Det finns ju många som mår bra av att vara hemma men jag är fan en av dem som mår bättre av att jobba.

Snälla ge mig fler tider, snälla låt någon annan vara borta så jag iaf får hoppa in någon dag. Måndag-fredag nästa vecka, på tisdag går jag även in i vecka 37.

Av Josefine - 17 februari 2016 08:26

Idag kommer bli en jag dag.. Ska bara göra saker jag känner för och ta det relativt lugnt. Höggravid och halvförkyld då anser jag att man har den rätten. Tyra har det bättre på dagis när jag är lite seg och inte riktigt orkar. Men hämtar henne vid 15 tiden sen. 

Börjar även få ont i öronen, jag har klarat mig så otroligt länge från förkylning men nu verkar det sätta sig. Hoppas att det inte blir långvarigt och utdraget. Brukar inte bli det men man kan ju inte veta. Nu ska jag äta gofrukost och slagga på soffan en stund innan jag hoppar in i duschen och tar tag i tvätten och brödbakandet. 

 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards