theoutsider

Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Josefine - 8 februari 2016 19:02

Dagen på jobbet idag, såg inte fram emot den från början för jag hade en väldigt jobbig rätt att ha en måndag. Började med att dela potatis när jag kom dit sen var det frukostmöte bara en 10 minuter senare och då fick jag reda på att jag inte skulle laga den rätten utan ta hand om råkosten istället. 8.20 börja. Hon som har hand om det normalt börjar 6.00 på morgonen för att hinna fixa och jag skulle fixa allt på en timme, jo man tackar för dom överdrivet höga förväntningarna. 


Kom och tänka på det idag. Alla jobb (3 stycken) jag har jobbat på så är det oftast JAG som får hoppa runt överallt där det behövs. De flesta har hand om specifika uppgifter men jag ska klara av allt, och gärna på en gång. Tack för förtroendet, men det sätter en hel del press också. Den pressen är lite jobbig nu när man är höggravid.

Kroppen är van att jobba med tunga saker eftersom jag har gjort det hela hösten på det här jobbet men när man blir inkastad på tungt och stressigt så vill inte kroppen riktigt vara med. 


Imorgon ska jag har råkosten igen och fortsätta med det tills ordinare blir frisk och kommer tillbaka, hoppas att det blir snart. Jobbar hellre med "bara" maträtterna!


Blev pytt i panna till middag, sååå gott! 

 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards