theoutsider

Alla inlägg den 15 februari 2016

Av Josefine - 15 februari 2016 19:04

Känner mig heltrött, men som vanligt är klockan alldeles för lite för att sova. Emil jobbar uppe. Tyra har gått och lagt sig och kvar är jag. 


Böcker är ju kul, kanske ska läsa ut den jag håller på med. eller? orkar jag det då? kanske somnar.

Tar en rad choklad och bäddar ner mig så får vi väl se hur det slutar. 


Inget mer jobb denna vecka, men ska försöka sysselsätta mig genom att vara lite social mot andra. Men inte så mycket imorgon för då blir det till att städa och fixa medan Tyra går på dagis några timmar. 

Yes jag är en sån där dålig förälder som låter min dotter gå på dagis några timmar fastän att jag är hemma. 

Man kanske kan få lite dispans när man är höggravid och jobbar nästan heltid? Eller? nej förmodligen inte. 

Men det är jobbigt att vara tjock och trött. Och alla hennes kompisar är på dagis så varför inte få gå dit oh leka av sig några timmar. Hon kan ju inte träffa någon annan för det är inga hemma mitt på dagen. 

Sen får vi se hur resten av veckan utspelar sig. Men nu, choklad! 


 

Estlandselfie!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards