theoutsider

Alla inlägg den 28 februari 2016

Av Josefine - 28 februari 2016 15:58

Ibland så måste man göra saker som man inte är helt bekväm med och det är precis vad jag ska göra imorgon. Ska till läkaren för att kolla upp en lite småirriterande sak som förmodligen har koppling till graviditeten. Normalt så funkar jag så att jag inte söker vård i första taget eftersom att jag känner att det oftast inte resulterar i något alls. Sen brukar jag inte bli så pass dålig heller så jag måste söka. Men nu är det fan inte kul, och ont gör det så imorgon ska jag bryta min vana och gå ner på drop in på vårdcentralen oh rådfråga dom om hur jag ska ta mig till väga.

Som gravid är man ju redan lite osmidig liksom, behöver ju inte uppstå problem som gör en ännu osmidigt. Speciellt inte nu. Inte så här nära slutet, idiotgrejer.

Ovido - Quiz & Flashcards