theoutsider

Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Josefine - 14 februari 2016 08:06

Alla dessa helgdagar.. Förstå mig inte fel jag tycker om storhelger och små helgdagar också, men samtidigt så är det ju väldigt stressande. För när det inträffar "speciella" dagar så känner man det där tvånget att det MÅSTE hända något speciellt. Det räcker liksom inte att sitta hemma utan man måste hitta på något. 

Eller kanske är det bara jag som känner så. Men den stressen och pressen brukar oftast bara leda till att inget händer alls så blir man bara besviken.


Som alla hjärtans dag idag då. Det ska ju vara en mysig dag, en dag i kärlekens tecken typ. Men vad gör man då? När man är bara 2 stycken så brukar man ju kanske kunna gå och äta någon romantisk middag eller något sånt där. Men nu är vi inte 2 utan 2,5. Vad gör man för speciellt en alla hjärtans dag med en tvååring? 


Träffa någon gör man ju knappt för de flesta har redan planer. Äta något mysigt till middag, något lite exclusivare än vanligt, visst fine det kommer vi nog göra. 

Men annars då? Tyra har dans nu på förmiddagen så vi ska åka in till stan om en timme. Sen ska vi kolla runt lite efter något litet till Emil, vet inte vad än men något blir det nog. Tyra får nog något hon med. Funderade på om jag skulle börja med något traditionsenligt som inträffar varje alla hjärtans men vet inte exakt vad det skulle vara.


kanske blir en sväng till Leos Lekland på eftermiddagen? Nej jag vet inte ja. Vi får se helt enkelt. 

Ha en bra alla hjärtans ni andra och om ni skippar överanalyseringen som jag håller på med så blir det nog super! 

     

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards