theoutsider

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Josefine - 6 mars 2010 22:25

Blev inge film med tjejerna idag :( ingen av dom kunde komma hit >.<
Men vafan jag fick lite gjort iaf :D Jag har städat litegrann :P Jag har varit ute oh gått med hundarna och jag har varit och handlat lite :P Tänkte börja rita nåt idag oxå men så blev de inte, ska gö de imorrn istället ;)


Kolla på melodifestivalen tidigare oh nu håller ja på oh ser på film med brorsorna, seven heter den ;D


Jag gjorde jätte god mat idag :D och det var underbart väder ute :)<333
Imorrn har jag brist på saker att göra men jag hoppas på att de blir fint väder så att jag kan dra ut med the dogs och så får jag väl se till att rita nåt x) Ska oxå försöka få tillgång till datan nångång <.<

Men aja, ska fortsätta se på filmen nu, cya ;)

Ovido - Quiz & Flashcards