theoutsider

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Josefine - 23 mars 2010 16:23

Happ, idag blir ja dissad av brorsorna igen då, sebbe sover kvar i gimo en natt till oh emil är ute på vift som vanligt xD


Blev total dissad tidigare idag av mina kampies O.o Elakt <.<'

Oh så imörrn så har ja engelska nationellt proooov, blää, ja kommer faila -.-'


Emil har inte hämtat datan än så ja ska passa på oh sitta vid den om de nu blir så att han kommer senare ;) De är rättså skönt att va ensam hemma, men lite smått långtråkigt oxå :S Aja, ja ska sitta oh skriva lite på lite olika saker nu medan ja har en data ;) Sen kan jag ju snatta sebbes oh fortsätta skriva på min engelska berättelse, so that's it for now, ciao folk x)


Tänkte ladda upp en bild på min tårta men pallar inte hämta mobilen så de blir inget av me de just nu iaf x)

Av Josefine - 23 mars 2010 13:56

Det blev inte så jätte sent igår, men jag gick och lag mig för tidigt >.< Jag pluggade inte klart igår heller.. Idag har jag skrivit ut min berättelse x2 ;)
Vi hade frigång på hk;n idag så just nu sitter jag och avslutar mina arbeten ;) Jag har kommit rättså långt faktiskt :D
Skönt att sluta tidigt idag ;D men nu sitter jag som sagt i ett grupprum och pluggar oh väntar på att folk ska sluta så jag har nån att vara med :( Är lite ensam asså, slutade för ca en timme sen >.<

Jag ska fan läsa de första 79 sidorna av min berättelse ikväll ^^ Ska bli kul oh se vafan ja har skrivit... x) Jag är lite små stolt över mig själv faktiskt (A)
Men aja, ska fortsätta oh plugga oh vänta på folket som har slöjd x)

Ovido - Quiz & Flashcards