theoutsider

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Josefine - 18 mars 2010 18:15

Usch, nu ska ja passa på att plugga, plugga, plugga... kommer ja lyckas? NOT A CHANCE XD hahahahaha, men jag ska försöka oh de är ju huvudsaken ;)


Jag blev kompis med min bästa kompis idag :D Wiiie, skäääääääääbb ;D xD Hihi, ska bli kul oh träffa fööölk imörrn, i miss them O.o nej men nu ni så ska ja ju plugga, guuu' va crack oh guu' va jabbi >.< AJA CYA LATER, CIAO !!! X)


Här kommer lite bilder från en komisk skridsko gympa lektions mojs x)


 

Ja oh Sara x)

 

Fahony oh Achmedusa x)

Oj oj oj va FAhony åker asså XD 

 

Hehe Sara :) Oh emelie där bakom ser ut oh ha lite svårt att hålla balansen tkr jag XD

 

Kan ju va för att hon hade sönder rullatorn :(

 

Söööööt liten Sara :D

Av Josefine - 18 mars 2010 18:09

Ja fick för mig att ladda upp lite bilder som ja inte vet om ja har laddat upp tidigare <.<

 

Nån snubbe (bilden är inte klar XD)         hahaha, en annan snubbe som ja iförsäg har kommit lite längre med nu då men aja, (A)

Min målning som är totalt fail >.< (och som inte heller är klar O.o)

Av Josefine - 18 mars 2010 17:21

Igår firade vi brorsan ( han fyller 21 idag :P ).. Så direkt när jag kom hem från skolan så började jag fixa med saker, vi skulle få hit gäster om mindre än två timmar så jag började med att improvisera ihop en tårtbotten xD sen efter de så gjorde ja "sega chokladrutor" de är som brownies men lite segare ;) När jag va klar med det så var de bara att börja hacka saker till tacon som skulle ätas senare ;)
Sen så vispa ja ihop lite vaniljsås till tårtan, och när jag hade tid och sockerkakan hade svalnat så börja jag med att lappa ihop min tårta x) Heheh, jag smakade den inte igår men jag tror den blev god, eller ja, jag vet att den blev god eftersom jag käka en bit nyss (A) hehe, jag knäppte lite kort så här kommer bilder på fikat :):)


 

MUMS :D<3

 

Mina sockerbullar med vaniljkräm i ;D

 

Hahahahah Xd min jääääääättee snygga tårta ;) (NAAAAT) men go va de :P

Ovido - Quiz & Flashcards