theoutsider

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Josefine - 24 mars 2010 20:29

Hehe, här är en bild som jag håller på med just nu.. Nån som vågar sig på å gissa vem det är? ;D Jag skulle inte kunna gissa så XD Asså, jag har massa kvar oxå (A) har inte gjort några skuggningar än typ, och jag har knappt skissat nåt på mussnen alls, men gissa gärna ;D

 


Asså, det är så komiskt, brorsan ba, jag är inge hungrig men jag kan ta lite ändå.. Så här såg hans portion ut ._. Nån annan än jag som INTE anser de där som lite?! O.o
  

Av Josefine - 24 mars 2010 17:30

Hemma från skolan oh jätte pigg asså :D Emil har inte tagit datan och jag börjar få en känsla av att det inte kommer hända idag heller så jag ska inte sitta oh lata mig framför datan just nu x)
Emelie håller på med en jätte cool bild på bilden ;D Och jag har jätte lust att rita nåt just nu så det ska jag ägna tid åt ;9
Senare ska jag väl sitta vid datan en stund och jag ska faktiskt göra klart en massa läxor idag ;) Imorrn äre torsdag och de betyder att det snart är helg, jippie :D


Nationella idag kändes det som att det gick pissigt på, såå blääää på de >.< aja jag får väl se va jag får för betyg, men nu blir de rit time CIAO :D


 
Emelies bild :D Älskarn :D:D<33

Av Josefine - 24 mars 2010 07:24

men usch, tänkte ja att ja skulle va duktig oh gå oh lägga mig tidigt igår oh va får man för de? jo, ja vakna halv sex :C Jävla crack jag blev ._. Nu är ja trött för att ja har sovit dåligt asså -.- Såg en film igår, baksmällan, sjukt bra film oh de är inte första gången jag ser den x)
hundarna har mat och vatten och jag har släppt ut dom, ska fixa diskmaskin innan jag drar och så ska jag packa ner lite saker i min väska x) Mwhaha, idag kommer sebbe hem och jag blir antaligen av med datan eftersom emil egentligen skulle tagit den igår oh inte gjorde de så tar han väl den idag istället :(
Jag ska försöka rita klart min jackson rathbone bild idag :P Såhär ser den ut just nu men jag är typ inte klar med något än >.<


   
Den ser visst lite cp ut men that's life xD i can't be great at everything >.<
Oh till bildens försvar så ser den bättre ut i verkligheten x)

Ovido - Quiz & Flashcards