theoutsider

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Josefine - 5 mars 2010 01:43

FAn är inge uppe nu för när jag är pigg oh vill snacka med folk? ;( Jag har ju som sagt sovmorron såå ._.''' Jag tänkte ju gå ner oh se på film men jag pallar seriöst inte ._. Bläää ._. Trööökigt >.<


Saker som ja vill ha så fort jag får pengar (A)

* MERA KLÄDER O.o
* MY DARLINGS (THE SHOOSE)
* FLER FILMER O.o
* NÅRA BÖCKER (A)


hihi sen va de inget mer som jag kan komma på nu (A) XD
Nån som kan göra mig rik ? (A) Haha, ska nog ta oh skriva klart berättelsen nu så att jag kan försöka få den att bli publicerad och sen tjäna pengar på så sätt, smart va? :D

Oh just de :O Jag har börjat på en ny berättelse oxå (på engelska ofc) xd haha men den här gången handlar det om en tjej, och hon är raka motsattsen till william (i den andra berättelsen), men dom tänker lite lika så xd hum, undrar om jag ska försöka få det att bli typ en del två de här (A) x) Att tjejen som jag skriver om nu ska ha nån koppling till William, hum, men vi får väl se x)
Jag kände att jag behövde lite variation, orkar inte skriva på samma berättelse hela tin, de blir jobbigt >.< Men aja, ska föröska jobba på den imorrn ;) Och så ska jag försöka göra matteläxorna i helgen, har ju ändå inge planer så kan lika bra gö nå vettigt ;)


Aja, Ciao IGEN (A)

Av Josefine - 5 mars 2010 01:11

haha xD de va ett tag sen jag skrev sist men de är för att jag inte har suttit nåt vid datan (A) dom senaste dagarna (sen i söndags) så har jag lirat guitar hero almost none stop (A) XD hihi, japp jag är en nörd ;D

Men va har hänt under veckan då? :P Jo jag har fått reda på två eller nej tre prov som jag har haft :P Och sen så hade jag No prov igår som jag tyckte gick hyffsat och jag tror att jag fick vg :P Nej föresten :O JAG HAR FÅTT REDA PÅ FYRA PROV XD

Haha, matte, engelska, so (ekonomi) och spanska xd


Jag har varit till Uppsala med kul folk oxå :P Dvs: Emelius Ratius Crackius Johanssonius och Fahonius Kittycatius fjollius Kalmerstedtius Xd hehe :D Kul folk de där ;) Jag handla iaf massa saker :D Det blev 5 T-shirtar (skit snygga ofc ;D ) och ca 8 eller 9 par örhängen :D PLUS en webbkamera xD mwhaha, så nu är ja fattig igen :(
OOOOOH, JAG HAR BLIVIT KÄR OXÅ ;O I ETT PAR SKIT SNYGGA SKOR FRÅN NEW YORKER ;O JAG MÅSTE HA DOM O.o usch usch, måste inhandla dom snarast möjligt O.o i love'em x)<333


Hmm <.< nåt mer intressant som har hänt?! <.< JAaa, lr nee.. inge intressant men jag har börjat rita en ny bild på bilden (A) yaay :D men jag blir grymt missnöjd med ena snubben :( Får se hur de blir när den är klar :/ Men ska fortsätta på den imorrn ;)

Jag och Emelie kom överens om att vi skulle redovisa tillsammans när de ska vara svenska nationellt prov muntligt, och eftersom sara inte hade nån å va med så ska jag va med henne oxå ;) Jag ska alltså redovisa 2 ggr med två olika personer x) vi får se hur de går ;p


Har oxå fått reda på att de nationella provet i no kommer att va i ämnet biologi ._. OCH på tisdag nästa vecka så ska jag göra ett spanska "nationellt prov" O.o Usch, vi ska upp till bruks oh va där i 2-3 timmar :S Usch usch >.< Och jag oh sara ska göra en tårta med massa godis på nästa gång vi har hk :)


Hum... tror inte de va nå mer nu asså xD lr jooo :O Måste bara säga att jag stör mig grymt på falska personer :S Ni vet sånna som är på ett sett när den är med vissa personer och sen helt anorlunda när den är med några andra, liksom skärp till er ffs :O Försök inte va som andra i en grupp bara för att försöka passa in, det är bara dryg och grymt irriterande -.- Behövde säga de kände jag ._.


Men jag börjar inte förrän 10.25 idag så jag tänkte dra ner oh se en film och duscha oh sånt grejs x) CYA, ska uppdatera snart igen, men sitter man inte vid datan så blir de svårt (A) XD Ska lägga in lite bilder från Uppsala då oxå, och nåra bilder på några teckningar som jag har ritat xd

 

Hehe, Ciao folk :)<3

Ovido - Quiz & Flashcards