theoutsider

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Josefine - 9 mars 2010 00:45

Usch, idag eller ja, igår hade jag läxförhör i musik och det va jätte lätt så jag klara de nog :D Sen fick jag reda på det exakta resultatet på mitt no prov och mitt engelska prov, no provet fick jag bara G på -.- jag fick 39 och 43 va VG -.-' Så de känns värdelöst till 1000 -.-
Jag fick oxå mitt engelska provs resultat oh de va 87/100 vilket är bara ett VG (90 va MVG) usch, grymt missnöjd med mig själv är jag ._.
På matten kommer jag få precis under VG oxå vilket oxå känns 1000 % kasst -.-


Och på torsdag så börjar den muntliga redovisningen i svenska (till nationellaprovet) usch, är grymt nervös över de :S Och så har jag typ två lektioner idag oxå ._.
Jag har först nå spanska prov som vi ska hålla på med till ca 11 sen kommer jag tillbaka till skolan och då har jag lunch sen har jag matte, och sen så slutar jag för vi har ingen hk.. Chill dag asså X)

Ska passa på oh hälsa på släkt i Gimo när jag ändå slutar tidigt ;) hahah och så ska jag försöka göra matteläxorna imorrn (A)

OCH jag ska tvinga Emil att ge mig datan <.< Ska säga att jag har läxor att göra :o vilket är rättså sant, jag har saker som jag måste göra men om jag gör dom vettefan xD ska försöka börja med nåt iaf x)

Men som sagt, ska sova nu så CIAOOOOOOO!!!! :P:P

Av Josefine - 9 mars 2010 00:41

Hahaha :D Idag va jag med emelie efter skolan tills typ tio när hon blev hämtad :D Det är alltid lika kul oh va med henne, wiiiie :D Vi spela guitar hero och snacka lite, och gick till ica oh handla XD haha, sen lekte jag med hundarna (alva och holly) Oh de är alltid lika kul :D


Hahaha, måste bara säga att jag och emelie ÄGER på guitar hero ;) Visst Emelie ? ;D

hah, kul kul dag med my darling ;9
När hon åkte hem så kolla jag runt va som fanns på tv och så på typ 8:an lr 9:an så va de en film (the guardian) det hade gått över en timme och eftersom de är en bra film så blev ja jätte sugen på att se hela så jag leta upp den oh satt igång den ;) hehe, den är slut nu så ja ska dra oh lägga mig så jag är lite utvilad tills provet imorrn O.o


 
JA ÄR BÄST !! :D:D


Asså, film in my heart <33


Haha, ska dra ner mig holly oh sussa nu x) eller ja, först ska jag rengöra mina penslar som ja har målat med (A) hehe, cya ;)

Av Josefine - 9 mars 2010 00:36

Haha, i lördags? tror jag de va så gick jag inte å lag mig förrän runt halv 5 (A) haha, gissa vrf ?! XD jooo, de va ju massa filmer på tv :O Först så såg jag seven (och i pauserna så såg jag empire state building) efter den så såg jag secret window (?) den va bra :D skulle lätt se den igen ;) sen va de screwed tror jag xd den va komiks Xd haha de handlade om en chafför som kidnappade sig själv, hahaha humor i min smak asså XD Sen va de typ the truth about love eller nåt sånt Xd den va oxå bra :d Så de blev en lyckad kväll med melodifestival och film :d


Haha, i söndags så måla jag i stort sett hela kvällen (A) lägger in en bild när jag är klar med den ;9 hittills är jah rätt så nöjd och de är ju ovanligt xd
Senare så såg jag en skräck film med brorsorna oxå, den hette typ the hauntin in Conneticut (?) den va bra :) Man hoppa till nåra ggr oh mitt hjärta stanna nog oxå <.< xD

Ovido - Quiz & Flashcards