theoutsider

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Josefine - 29 mars 2010 11:46

Är sjuk så idag blev de ingen skola :/ Ja håller på oh fixar lite låtar som ja kan fixa till mobilen senare ;) hehe, känns pissigt att va sjuk men ja tror fan att jag ska till skolan imorrn iaf.. Vi har fått en bärbar data nu :d Wiiie, de betyder att ja kan sitta och skriva och sånt lite när jag vill :D De känns bra ^^ Skrev lite igår och nu har ja bara 2 sidor kvar att "rätta" innan  ja kan börja på fortsättningen ^^ I'm so happy right now :d Ja ska försöka göra lite läxor idag men just nu är ja rättså seg så jag vet inte hur de blir :s Men aja, de är tanken som räknas, right? ;)


Ska iaf dra nu oh chilla framför tvn en stund, sen blir de väl att försöka sova, sen kanske rita lite eller skriva nå mer på datan ;D
Jag har börjat med en ny berättelse oxå som kanske ska bli som "del 2" på den första berättelsen, hoppas den blir bra och att jag kan binda ihop dem på nåt smart sett :P
Men aja, ciao folk, hoppas ja blir friskare tills imorrn ;d

Ovido - Quiz & Flashcards