theoutsider

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Josefine - 27 mars 2010 15:49

Vakna upp med grymt ont i halsen oh ja kunde knappt prata :/ Sen käka ja lite frukost oh sen skjutsa pappa iväg mig till österby för där skulle ja stå oh samla in pengar, ute i kylan i två timmar inte fan tror ja de va så smart eftersom ja börjar bli sjuk :S Om de blir värre i imorrn så kommer jag antagligen stanna hemma från skolan på måndag :/


Haha, jag stod oh samla in pengar från 11-13 och jag fryser fortfarande :C

Just nu är de tv tittande som gäller medans alla andra är inne i uppsala oh tittar på hockey.  Själv så sitter ja inlindad i två filtar oh tittar på "taking the stage" de är faktiskt en rättså komisk serie x) hehe, och de går flera avsnitt efter varann oxå såå :P Ska fortsätta oh titta på de nu. CIAO ;)

Av Josefine - 27 mars 2010 15:22

haha :D Igår hade jag jätte kul med roompaaa foolk xd vi tränade väldigt mycket på dansen som vi har fått lära oss i skolan :p De gick bra emellanåt x) Sen drog vi hem till pappa, oh vi skulle gina hahaha de gick åt helvete XD Guuuu' va blöta vi blev XD haha vi sjönk ner i snön oh ja fick krypa lite XD


När ja hade käkat så drog vi ut igen och de blev till vreta ;) hehe, vi tränade dans, sprang runt, lyssnade på musik och så klättrade jag upp på taket (A) xd hehe, kul kul xd


På kvällen sen så blev de let's dance tittande och de va rätt par som vann tkr jag :) hehe efter let's dance så blev de film (red eye) den är jätte bra :D Stackars psykopaten i filmen asså xd heh..


Ovido - Quiz & Flashcards