theoutsider

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

Tjataja x) || Uppdatering || xD

Av Josefine - 5 mars 2010 01:11

haha xD de va ett tag sen jag skrev sist men de är för att jag inte har suttit nåt vid datan (A) dom senaste dagarna (sen i söndags) så har jag lirat guitar hero almost none stop (A) XD hihi, japp jag är en nörd ;D

Men va har hänt under veckan då? :P Jo jag har fått reda på två eller nej tre prov som jag har haft :P Och sen så hade jag No prov igår som jag tyckte gick hyffsat och jag tror att jag fick vg :P Nej föresten :O JAG HAR FÅTT REDA PÅ FYRA PROV XD

Haha, matte, engelska, so (ekonomi) och spanska xd


Jag har varit till Uppsala med kul folk oxå :P Dvs: Emelius Ratius Crackius Johanssonius och Fahonius Kittycatius fjollius Kalmerstedtius Xd hehe :D Kul folk de där ;) Jag handla iaf massa saker :D Det blev 5 T-shirtar (skit snygga ofc ;D ) och ca 8 eller 9 par örhängen :D PLUS en webbkamera xD mwhaha, så nu är ja fattig igen :(
OOOOOH, JAG HAR BLIVIT KÄR OXÅ ;O I ETT PAR SKIT SNYGGA SKOR FRÅN NEW YORKER ;O JAG MÅSTE HA DOM O.o usch usch, måste inhandla dom snarast möjligt O.o i love'em x)<333


Hmm <.< nåt mer intressant som har hänt?! <.< JAaa, lr nee.. inge intressant men jag har börjat rita en ny bild på bilden (A) yaay :D men jag blir grymt missnöjd med ena snubben :( Får se hur de blir när den är klar :/ Men ska fortsätta på den imorrn ;)

Jag och Emelie kom överens om att vi skulle redovisa tillsammans när de ska vara svenska nationellt prov muntligt, och eftersom sara inte hade nån å va med så ska jag va med henne oxå ;) Jag ska alltså redovisa 2 ggr med två olika personer x) vi får se hur de går ;p


Har oxå fått reda på att de nationella provet i no kommer att va i ämnet biologi ._. OCH på tisdag nästa vecka så ska jag göra ett spanska "nationellt prov" O.o Usch, vi ska upp till bruks oh va där i 2-3 timmar :S Usch usch >.< Och jag oh sara ska göra en tårta med massa godis på nästa gång vi har hk :)


Hum... tror inte de va nå mer nu asså xD lr jooo :O Måste bara säga att jag stör mig grymt på falska personer :S Ni vet sånna som är på ett sett när den är med vissa personer och sen helt anorlunda när den är med några andra, liksom skärp till er ffs :O Försök inte va som andra i en grupp bara för att försöka passa in, det är bara dryg och grymt irriterande -.- Behövde säga de kände jag ._.


Men jag börjar inte förrän 10.25 idag så jag tänkte dra ner oh se en film och duscha oh sånt grejs x) CYA, ska uppdatera snart igen, men sitter man inte vid datan så blir de svårt (A) XD Ska lägga in lite bilder från Uppsala då oxå, och nåra bilder på några teckningar som jag har ritat xd

 

Hehe, Ciao folk :)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards