theoutsider

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Josefine - 5 maj 2010 22:07

hehe nu vare grymt länge sen och det har hänt en del sen sist :p Det har varit valborg, och jag har varit model ;D skit kul har jag haft med mina gulliga små polare ^^  emelie har blivit burn-beroende och de är fahonys fel, jag har inte kunnat bli det eftersom jag har varit fattig och inte kunnat köpt nån egen.. Vi har haft nationellt prov i biologi idag, ja får kanske ett G men det lutar nog mycket mot IG, synd men inget som ja inte redan visste..

I helgen blir det bio (the last song) med emelie och fanny :) Och sen på lördag kanske det blir öppet hus på guc, IGEN! ;) Jag har oxå varit med på en tränings tävling i agility, jätte kul :) Ena hunden (Skalman) som jag tävlade med vann sin klass, och min andra hund (Holly) kom delad trea, men ja räknar inte de som nå bra eftersom hon blev diskad i båda loppen XD hehe, men aja, bättre lycka nästa gång ;)


träffa en jätte komisk kille på sista april som va stupfull, heh, han va jätte snäll xD
Och vi har hunnit fota en massa till vårat bildarbete (att skapa en tidning), vi hade 14 olika stilar i think och vi har 2-3 kvar ;) Heheh jag har blivit såååå snygg jämt ;D XD naaat men ändå xD


Just de, oh så har jag haft nationella i matte muntliga och de gick väl bra... Och så har ja fått reda på resultatet på nationella på engelskan vilket är ett mvg, är man bäst lr?! ofc ;F

Såg på en film nyss, the hitcher, bra film, rekomenderas ;) Men ska snacka lite med folk, kanske se en film till och sen gå oh lägga mig, ciao folkisar ;)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards