theoutsider

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Josefine - 9 maj 2010 19:19

Mwhahah, kulkul med girlsen i helgen =) Vi va på bio i fredags, premiären av the last song :) De va en bra film, i like it ;9

Så hade vi jätte kul i uppsala och allt va skiit bra ;9
Igår va de oxå jätte kul, vi skulle på marknaden i Gimo men det va jätte kallt och jag, fanny och emelie fick jätte lust att dra in till uppsala så de gjorde vi. vi handla lite kläder + milkshakes på max ^^ Mums :p

Har börjat gilla färgglada kläder för tillfället oxå.. Och jag har en massa kläder som jag vill ha O.o en skjorta från new yorkers + en kjol, en sjal från cubus + ett par shorts + nåt annat som va från cubus som ja inte kommer ihåg för tillfället och så en skiiiit snygg tjocktröja från HM O.o Måste haaaaaa :O Ja ska försöka få mamma att köpa de åt mig ;O Iaf shortsen och kjolen (A) gillart :D

Idag va jag med fanny ett tag oh va ute och gick, vi gick till ica och köpte tre filmer var (3 för 49 kr, nice priiiis) jag köpte två thrillers och en komedi, alla va från 2006 de va lite komiskt tkr jag xD


Men jag ska va duktig nu oh dra ut med hundar med bror så jag får skriva lite mer om helgen senare ;) Oh va som kommer hända den närmsta veckan :p Men ciao ciao ;)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards