theoutsider

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Josefine - 21 maj 2010 16:36

Prov idag med, inte så svårt alls faktiskt. På träslöjden så ska jag börja måla en sak på väggen ;D kommer bli kul :p

Vi har inte haft nå speciellt idag heller, läxan blev inte klar igår men jag ska försöka fixa den idag. I helgen har jag fullt upp, imorrn konfirmation och på söndag utställning. Idag vare ännu en musikal träning, det gick väl bra förutom att vi har fått reda på att våran nya ljudanläggning som skulle fixas innan showen antagligen inte kommer finnas ._. Vi lärde oss en ny dans idag och så träna vi på lite sång och en annan dans. Det går bra för tillfället med tiden är knapp och det känns som att vi har mer kvar att göra än vi har tid till :S

Längtar tills imorrn, komemr få träffa en del släktingar som jag träffar väldigt sällan och det var evigheter sen jag träffa dom, nej men det kommer bli kul =) Ska fixa lite saker som jag ska ha med mig, ska nog lägga fram de direkt så att jag inte glömmer det tills imorrn. ;9 Men ska försöka göra nåt vettigt, hejdå =)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards