theoutsider

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Josefine - 15 maj 2010 21:54

Skiiiiit sköönt väder idag, jippie, de gillas verkligen ;D

igår blev de iaf in till uppsala, jag fick två par skor, en kjol oh en lyxmilkshake från max (jordgubbssmak) ;D mums..

Idag har de varit otroligt varmt och skönt, har legat och solat en del och så har jag varit ute med valparna.. Jag har oxå varit oh knäppt kort på bror när han och morfar va med i mopperallyt :P knäppte kort på massa andra oxå ofc ;) Ja har oxå käkat en mjukglass, och så har ja varit upp med kusse och moster och badat hundar :9 kulkul.. Dagen har spenderats ute och så har jag sett på en del film oxå ofc ;) För en stund sen laws of attraction och just nu dantes peak (?) hehe film gillas ;D

Jag har bränt ryggen och ansiktet oxå, gillas inte alls :c och jag hade tänkt ladda upp lite bilder från idag men de orkar ja inte (A) har grillat idag oxå, mums, årets första grillning ;) 

Och just de x) innan jag glömmer det, när vi va på skopunkten inne i stan (igår) så skulle ja gå iväg fort och hitta ett par foppatofflor åt bror, och då kommer en kvinna fram till mig och börjar snacka engelska..

Hon sa nåt i stil med: can you help me? I need shoes for a gay, and i have no idea of which i should choose, can you just point at some?

Jag sa typ: I have no idea either, sorry..

Hon: It's a gift to a gay person

Jag: ok, but sorry. I can't help you..

Sen gick jag därifrån xD haha komiskt asså xD

Imorrn ska ja passa på oh tjäna lite pengar, träna lite agitlity, och göra klart läxorna som jag ska lämna in imorrn ;) Hoppas det inte blir lika varmt som idag för då kommer jag fan inte kunna sitta inne oh plugga :C Men ja hoppas självklart att de blir sol och fint väder xd

Aja, pallar inte skriva mer (A) Ciao

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards