theoutsider

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Josefine - 27 maj 2010 20:56

Jävla jobbigt asså.. Bara plugga, plugga, plugga... Imorrn ska jag skriva 2 prov har jag bestämmt, så jag måste plugga nu.. de ena är lätt, tror jag xd och jag har gjort klart so uppgiften... eller ja, kklar och klar vettefan, men jag orkar inte skriva nå mer så jag lämnar in de imorrn hur som helst x) hehe, jag får i alla fall förhoppningsvis G :p sen ska jag göra teknik arbetet nästa vecka och försöka göra spanska saker :S

Sen har jag lovat luis att jag ska rita av en bild på honom. så de får bli nån dag nästa vecka.. Sen ska jag skriva upp ingredienser till de ja ska baka till syrran så ska ja baka de oxå. Och sen så har vi två vårshows uppvisningar så de är bara att nöta stegen så att jag kan dom. sen har jag ett matte prov som jag borde göra. Allt är grymt jobbigt nu för tillfället :s men aja, det är bara att kämpa nu i slutet, det är bara att tänka, snart är det slut och sen är det usa i 7 veckor, fan va nice =) jag kommer ha så kul :)


men nu ska jag plugga på mina prov och rita lite :) måste ju variera, jag ska nog ta och spela lite guitar hero oxå X) men hejdå, har inte tid nå mer nu x)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards