theoutsider

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Josefine - 24 maj 2010 20:00

Happ så är man sjuk igen då, då tänkte jag, men va bra då kan jag göra lite skolarbeten, great liksom.. Men jag har varit så seg hela dan så jag har bara sovit eller legat framför tvn, fyfan asså :( I hate it :/ oh så tänkte ja att ja kanske skulle dra till skolan imorrn istället men neeeeej för då ska ja till läkare i stockholm, såå värdelöst -.- men ja missar vallonloppet iaf :d YES! Sorry för alla er som jag dissar bara :( Men ska dra nu, ciao

Av Josefine - 24 maj 2010 19:46

konfirmerade mig i lördags :D det var jätte kul att träffa alla, jag fick pengar, blommor, smycken och en kopp med godis från min gulliga lilla kompis x)

I kyrkan gjorde jag bort mig totalt, usch usch XD men maten va jätte god och det var jätte kul att alla som kom dit kunde komma :) Jag var jätte trött på kvällen sen när jag kom hem, och så skulle de vara utställning dagen efter och jag skulle upp 3.50 När vi kom iväg så va ja inge trött alls och jag såg fram emot dagen. Dagen visade sig vara toppen, Zingo blev bäst i rasen och fick gå in i finalringen bland alla andra terrier, och där blev han placerad BIG 5:a (bäst i gruppen 5:a), Grattis till min underbara lilla hund =)

Det gick oxå jätte bra för valpen Happy, hon blev bästa valp i rasen och fick gå in bland alla andra valpar sen, hon vann och blev BIS (best in show) valp, skit kul :D Jag är jätte nöjd med resultatet och ser fram emot nästa helg då jag ska ställa ut Zingo i Österby på lördan och Eskilstuna på Söndan :) Det är bara att hålla tummarna :p


 

Zingo innan finalen :)

 

Zingo, my cuute little dog :D

  Zingo :)

 

Zingo med sin BIG 5:a rosett ;P

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards