theoutsider

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Josefine - 17 maj 2010 21:38

Jobbig dag idag, ingen musik på morron, skiiit skönt :d sen va de en jobbig no lektion då vi inte gjorde något alls, och så hade vi matte oh då räknade jag och fanny iaf ca 4 tal, great huh? :D sen käka vi lunch, mums, potatisbullar :D och sen va de sorgligt nog so, men vi hade lyssning av saga för vi hade svenska istället för so;n great. Sen på den riktiga lunchen så drog jag,knabby ohc fahony till ica.. När vi kom tillbaka hade vi engelska prov, skit kul -.- oh så gick ja oh fanny till musiken sen oh satt oh spela på ett piano.. Vi va så proffsiga ;) SEn sluta vi, great day huh? ._. eller inte ._. sen har jag suttit vid datan sen jag kom hem >.< jag har gjort klart alla hk arbeten och sen har jag skrivit en halv sida på min story så nu ska jag börja på sida 95.. vill se på film senare men vet inte om jag kommer hinna de :s har konfa läxa som jag måste fixa oxå >.< jobbigt ._. jag ska läsa nio sidor sen skriva en sak ._. aja de kommer nog gå fort :S sen så ska jag kanske plugga lite på ett prov som jag kanske ska ha imorrn, om jag inte vill ha de så gör ja de på onsdag. men nu orkar ja inte skriva om massa oviktigt skit så här får ni lite bilder istället, dom är från fotograferingen ;) nåra av mina favvis bilder :)


 

Retro ;)

 

Punk

 

Rock

 

Hiphoppare

 

Goth

 

Sad emo

  

happy emo

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards