theoutsider

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Josefine - 13 maj 2010 22:50

hehe, i onsdags va ja med fanny oh emelie oh sen sov dom här tills idag :) Vi har haft jätte kul, vi har knäppt massa mera kort (och vi va ute den här gången), haha oh ja va ju modell som vanligt ;) Vi fixade stilarna, geisha (som ja faktiskt tycker vi lyckades bra med), punk (då fick ja väldigt vackert hår ska ni veta), goth (haha, snyggt asså ;), sen tog vi porträtt bilder till själva framsidan oxå :) Sen tror jag inte vi gjorde nå mer :S Men det va mkt roligare den här gången eftersom vi va ute i en skog så bakrunden blev bättre oh så fick vi lite variation :9 nöjd som faen ;)

Senare idag som kom  de hit massa folk oh skulle titta på puppisarna oxå, hehe sååå söta dom är nu när dom börjar leka oh allt :) (valparna asså XD)


Asså ja känner att ja är grymt trött nu, och inte fan har ja gjort nå skolarbete idag heller + att jag tror att jag har varit oh handlat på ica idag ca 3-4 gånger Xd haha Xd

Men de spöregnar ute vilket ja tkr är extremt värdelöst eftersom jag vill ha sol och värme, och så påverkar det tvn -.- kanalerna funkar inge bra när de regnar så jävligt.. :c Men ja ska dra oh lägga mig snart för imorrn så blir de plugga och sen kanske ja drar in till uppsala med morsan och så måste jag ju ta hand om alla hundarna, byta tidningar åt valparna och ge dom mat oh sånt... så nu är de bara att sova tills ja vaknar ;D förhoppningsvis så orkar ja sätta igång med pluggandet imorrn även om de inte verkar så troligt för ja ska försöka undvika tvn och städa undan nere i källarn + i mitt rum oxå.. usch de här med pluggande går verkligen inge bra :C:C irriterande ._.


De avklarade stilarna är nu
*Kontorsnisse (blev bra ;D)

*Sportfåne (blev bra)

*Glamour (pga stress - rättså fail)

*Hippie (totalt fail)

*Hip hoppare (rättså okej)

*Tönt (great)

*Fjortis (bra)

*Brat (bra)

*Emo (great)

*Punk (great)

*Goth (bra)
*Rock (great)

*Disco (totalt fail)

*Retro (great)

*Geisha (great)


Men här är iaf två bilder från fotograferingen ;)

En bild som emo :P

 

En bild från retro :)

En bild som geeeek ;D

     

Oh sen tillsist en bild som bevisar hur misshandlad jag blev av mina stylister :c

Asså jag har nog minst 20 nya blåmärken sen igår oxå <.< Aj liksom :c


Men där har ni nåra bilder, ciao :p

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards