theoutsider

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Josefine - 20 maj 2010 19:27

Ja ni, idag har varit en lugn dag med tanke på att det känns som att vi knappt har haft nåra lektioner xd vi startade dagen med en engelska lektion i gula grupprummet, där satt jag emelie och fanny vid datorerna och redigerade bilder (A) sen efter de så hade vi no, oh då lyckades vi övertala lärarn om att vi behövde jobba med ett "teknink arbete" vilket vi inte gjorde, vi fortsatte oh redigerade bilder och planerade saker till våran tidning ;9 sen så hade vi so och det hade vi typ ingen egentligen (det var eget arbete) så då satt vi också oh fixa saker till tidningen x) efter so;n så vare lunch, vi drog och åt... Sen på matten hade emelie och bea nationella så då satt fanny och jag och redigerade bilder, IGEN. xD haha, sen drog vi ner till ica i de grymt varma vädret, grymt skönt ;D när vi kom tillbaka så hade jag och emelie musikalträning :) Det var kul men jag var tvungen att gå efter ca en halvtimme för jag skulle ha nationellt prov i spanska och jag satt oh asgarva för mig själv i ett hörn, fick till och med frågan om jag var störd (A) Jag ba; japp, självklart. nej men jag hade så jävla kul XD vi skulle skriva uppsats och min blev ju bäst, jag kunde ju liksom inte göra så himla mkt med de lilla ordförådet jag har XD hahah men kul kommer det bli att läsa, även om jag vet att det innehåller en massa fel (A) men jag skrev mer än 80 ord iaf ;d great :D

Sen var de tillbaka till musikal träningen och då fick jag lära mig en ny dans, nu är det bara att börja träna ;) yes box men nu måste jag ta och fortsätta med mitt pluggande, jag ska skriva klart mitt miljöarbete för det ska lämnas in imorrn.. :p jag kände mig jätte duktig när jag blev klar med musiken igår :) Det närmar sig slutet, det känns bra, ett arbete mindre att oroa sig för =)

Imorrn ska jag göra nationella i no, den praktiska delen, får väl se hur det går ;)

Ciao ciao... :P

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards