theoutsider

Alla inlägg den 7 december 2015

Av Josefine - 7 december 2015 19:30

Blev liiiite mer pysslande idag, vi hann inte så himla mycket eftersom middagen också måste lagas och ätas. Sen blev det bad för lillfröken och lite sjungande av barnvisor, en mysig kväll. 

 

Tänkte att jag ska försöka hinna med att göra hallonlaktriskolor imorgon men vi behöver även handla så får se om jag verkligen orkar ställa mig när jag kommer hem eller om det får bli på onsdag istället. 

Snart är det hursom helst helg igen och lite närmare jul. Känner mig lite mer taggad att fixa och dona hemma nu när det ändå närmar sig jul. Man vill ha fint till jul helt enkelt. Vill att det ska kännas mysigt och hemtrevligt. Pysslandet med dotra är underbart, tänkte att vi ska klistra lite löv och måla lite imorgon också om vi hinner innan hon ska sova. 

 

Ha det bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards