theoutsider

Alla inlägg den 15 december 2015

Av Josefine - 15 december 2015 20:08

Idag blev det en sen middag, Tyra vägrade att åka hem och skulle promt till "Momors hus" vilket = hem till farmor. Så vi åkte dit och fick kaffe. Sen gick Emil hem för att lyfta in allt virke till väggen som kom tidigare idag. När han väl kom tillbaka så hämtade han Tyra och jag och svärmor åkte och handla. Nu är jag hemma. Nu äter jag middag. Inte för att jag är det minsta hungrig utan bara egentligen för att jag borde väl äta. Så det blev rester, vilket var ursprungsplanen från början, men helstekt karré och rotsaker i ugn är inte helt fel.

Hämtat ut första delen av ett startpaket också, ska snart öppna och kolla vad det innehåller, sååå spännande. 


Planen var dock att baka lite sockerfritt idag också men kände att klockan blev så mycket och sakerna tar liksom sån tid så orkade inte börja. Får ta igen det imorgon istället.

Skål på er! 

Ovido - Quiz & Flashcards