theoutsider

Alla inlägg den 25 december 2015

Av Josefine - 25 december 2015 07:22

Jag har alltid älskat julafton, måste nog vara min absoluta favorit högtid. Vi firade på flera ställen eftersom alla i min släkt är delade. Pappa med familj firar för sig, mormor och morfar med mammas sida av släkten firar på ett ställe, syrran firade separat i år och emils familj firar för sig.. Så man måste liksom välja. Vi väljer att åka till Österby på förmiddagen och äta lunch och fira med mammas sida av släkten sen på eftermiddagen drar vi vidare hemåt och firar med Emils familj för att det är skönt att vara nära hemma. I år bestämde vi att julklappsöppningen skulle ske hemma hos oss, till och med tomten kom på besök! Så mysigt! 

Är supernöjd med alla mina julklappar och alla Tyras julklappar och hela stämningen. Jag fick ett par skiiitsnygga löpardojjor, han kan tydligen det där med att välja ut bra grejer. ibland blir man förvånad. ;) 

Fick även en mixer <3 och kryddor, smycken, en stickad tröja, lite köks handdukar, SF presentkort, badlakan och lite annat smått och gått! Supermys! 

     

Ovido - Quiz & Flashcards