theoutsider

Alla inlägg den 27 december 2015

Av Josefine - 27 december 2015 19:37

Precis hemkommen från Österbytrakterna. Han var så pluttliten lilla M. Såg ut som en docka när vi kom, men så söt! 

Blev tacos där borta, supergott mycket eftersom vi äter det så sjukt sällan. Sen skulle dom äta chips och dipp nu på kvällen så blev sjukt sugen på det jag med eftersom vi (eller rättare sagt jag) äter det så sällan. Så en sväng förbi affären på vägen hem fick göra tricket. Nu ska jag bara vänta tills dippen har blivit lite kall och tjocknat lite innan påsen och ramlösan åker fram. Nomnom.


Det har blivit dåligt med bilder nu ett tag, har inte tagit några, har inte blivit av bara. Men ska bättra mig på den fronten. Promise!

Av Josefine - 27 december 2015 09:13

Idag blir det en riktig mysdag, först ska jag och Tyra in till stan alldeles strax, käkar kanske där till och med. Sen när Tyra har sovit middag drar vi vidare till Dannemora för att bebisgosa! Sen ikväll om vi inte kommer hem allt för sent så blir det nog pysselstuga här hemma, ska fortfarande göra dom där smällkaramellerna, hehe.
Senare sen när Tyra har somnat ska jag börja kolla på saker att göra till Tyras kalas. Än så länge så har jag tänkt mandelbiskvier och prinsesstårta iaf, men ska se om jag hittar något annat intressant också! 


Ovido - Quiz & Flashcards