theoutsider

Direktlänk till inlägg 7 februari 2016

Så nöjd så!

Av Josefine - 7 februari 2016 20:56

Eftersom dansen gick ganska dåligt imorse på grund av en väldigt trött dotter som inte riktigt orkade delta så var det endå skönt att det vände senare.

   

Det blev en lunchsväng på subway (Tyra fick välja mat, det var macka eller yoghurt som hon ville ha så jag bestämde att det fick bli subway). Hon somnade i vagnen på väg hem och sov tills vi återvände in till stan för att möta bror min. 

Och en sväng in till brorsan gjorde susen! Fika och gott sällskap det tackar vi för! Vi träffas för sällan så det är lite extra skoj när det väl blir av. 

Väl hemma igen så fick Tyra åka till farmor en stund så kunde vi storhandla lite snabbare än vanligt med tanke på att klockan började bli ganska mycket. En summering av helgen är otroligt lyckad. Städningen har dock hamnat på efterkälken, men det är ju en dag imorgon också. Tvätten och disken har blivit gjorda iaf, så helt lat har jag inte varit.

Blev en vårjacka impulsköpt till Tyra idag också när vi ändå var inne i stan, supernöjd, halva priset på stadium! 

 

Kanske nästa kan ha den också! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards