theoutsider

Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Josefine - 5 januari 2016 18:21

När man väl bestämmer sig för att fixa saker så är det alltid något som strular. Tror ni inte att AF var stängt för drop in fram till 8/1, självklart. Får ta mig dit nästa vecka istället. Men kändes lite drygt eftersom jag åkte in mycket tidigare till stan specifikt för att jag skulle kunna ha marginal mellan mötena.

   Fick roa mig i butiker istället. Och där kom nästa problem. Mitt shoppingsug som vägrar försvinna. Så varje affär jag gick in i plockade jag på mig kläder som jag gick och höll i tills jag slutligen hänger tillbaka allt. För egentligen så behöver jag det ju inte. Och egentligen har jag inte pengarna just nu eftersom det händer mycket på årets fattigaste månad. Men jag handlar så sällan nya saker, oftast handlar jag på loppisar och sånt. 

 

Av Josefine - 5 januari 2016 12:33

Snart rullar jag iväg in till stan, in till AF för att vara mer exakt. Sen ska vi se så att allt är bra med Arwid i eftermiddag. Förhoppningsvis hinner jag kanske med en sväng på stan emellan också. Hade jag bara fyllt i mina aktivitesrapporter så hade jag ju dock sluppit gå och skriva in mig igen. Men det var inget jag direkt kom ihåg att göra när jag jobbade heltid (på timmar dock) så blev ju liksom "utkastad". Men jaja nu är det som det är och det är bara att ta tag i det igen så jag får några pengar nästa månad.

Ska köpa "finkaffe" när jag kommer in till stan också, mums! 

Ha det!


Ovido - Quiz & Flashcards