theoutsider

Alla inlägg den 12 januari 2016

Av Josefine - 12 januari 2016 13:18

Det där med att söka jobb är ju faktiskt bra tråkigt. Var till AF idag och fick tre jobb utskrivna som jag ska söka idag, efter att jag har uppdaterat mitt CV. Sen ska jag kolla runt lite själv ikväll och se om jag kan hitta något. Ingen kommer ju anställa mig inom den närmsta tiden ändå eftersom jag är beräknad om 9 veckor. Men måste ju ändå söka.

Har skickat en beställning på mina slutbetyg och skickat ett mail till min nuvarande arbetsgivare om papper till både A-kassan och Försäkringskassan.. Får se om jag får något svar, annars ringer jag imorgon eller på torsdag. 

Ska få ett annat arbetsgivarintyg i eftermiddag, hoppas jag iaf. Annars säger jag snart upp kontakten med människan som ifråga är min mamma. Hon har haft ett halvår på sig och nu får det fan räcka. 

Wish me luck!

 

Av Josefine - 12 januari 2016 12:40

Jag tror på riktigt inte att jag kan läsa en bok utan att gråta. Jag blir mer känslosam när jag läser böcker än när jag ser på filmer. Nu senaste läste jag precis ut 50 shades of grey och egentligen är den ju inte supersorglig men grät sista sidorna ändå. Jag lever mig in för mycket i böckerna jag läser, helt sjukt. Sen kanske hormonerna är lite värre nu också, vad vet jag. 

Ska hämta Tyra om en dryg timme så hoppas att jag inte ser allt för messed up ut när jag kommer dit med mina rödgråtna ögon, suck. Hopplöst fall är vad jag är. 

MÅSTE BÖRJA LÄSA 50 SHADES DARKER NU!!!!!! kommer säkert gråta ännu mer till den. Den har jag ju inte en aning om vad som händer i eftersom jag faktiskt bara har sett filmen till första. Spännande!

 

(Snatcha bild från google!)

Ovido - Quiz & Flashcards