theoutsider

Alla inlägg den 17 januari 2016

Av Josefine - 17 januari 2016 19:16

Hade turen att bli uppsatt på tider hela den kommande veckan så kommer vara lagom sysselsatt såhär innan jag fyller och så! Tänker att jag nog bjuder på mer mat än fika, inte bestämt vad än men det löser sig. Funderar på paj bara för att det är lätt att sno ihop och kräver inte så mycket fantasi. 

Ska bli skönt att jobba på sätt och vis, hade inte riktigt hunnit ledsna på att vara hemma än, vilket är lite konstigt med tanke på att jag är jag. Brukar inte klara många dagar normalt utan att bli lite halv tokig, rastlös. Hann inte bli det över jul, nyår, födelsedag, fixande med arbetsförmedligen och pappersarbete.. 

Får se om jag får jobba mer efter nästa vecka, hoppas verkligen på det så ekonomin känns lite stadigare. Ska kopiera alla papper imorgon och skicka in dom till a-kassan.

Men nu blir det att läsa vidare i 50 shades darker medan Emil är bänkad framför Arrow.

Puss! :*

 

Vi passade på när det bara var -10 ute och ändå ganska behagligt. Mys när solen lyser en snöig vinterdag!

Ovido - Quiz & Flashcards