theoutsider

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Josefine - 14 januari 2016 14:36

Lyckan när dom ringer från jobbet och frågar om jag vill jobba imorgon! Wohoo! Det strular dock till min planering lite så ska väl ringa dagis och säga att Tyra behöver gå heldag imorgon! MEN JAG FÅR JOBBA! Kan ju alltid hålla tummarna för att det blir något nästa vecka också!! 


Men istället för att fixa ärenden imorgon så lär jag åka till Österby idag, måste väcka Tyra!! ååååh, drygt. 

MEN KUL! Är lite hyper, whoohooo!! 

Av Josefine - 14 januari 2016 13:58

Nu har Tyra lagt sig så hon får vila en stund, hon var hopplös tidigare och vägrade. Men nu har hon somnat så då passar jag på att slå mig ner med min bok och en stor kopp citronte! Avslappning delux efter att syster har varit här och hälsat på. Det blir mycket nej sägande med två stycken tvååringar. 

Får se hur länge hon sover, väcker henne kanske sen eller så passar jag på att ta det lugnt medan hon sover, vi kan ju gå ut en sväng sen medan det är fint väder! 

Nu ska huvudet få vila! 

Hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards