theoutsider

Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Josefine - 18 januari 2016 19:19

Det gick bra att jobba idag, fanns alltid mat och jag hade koll hela tiden, kändes bra. 

Kroppen dock uppskattar tydligen inte alls att jag jobbar med ett så pass tungt jobb, den känns misshandlad. Värk från ländryggen ner i halva baksidan på låret! Sen har det nästan känts som att kroppen är trasig invändigt, knakar och så känns det som att det sitter lösa delar i hela kroppen, nej usch. Får se om det blir något jobb nästa vecka annars räcker nog den här veckan för kroppen ett tag. 

Kände inte alls såhär när jag väntade Tyra, men jag har ett mycket tyngre arbete nu så spelar säkert in en del.

Har varit utan onödigt socker såsom godis och fika i två veckor nu så det går ju bra! 

På tal om fika så blev jag hungrig så ska gå och fixa något litet att äta eller dricka och kolla till chili con carnen som står på spisen. 

Good bye!

 

Chili con carne, the early stage!

Ovido - Quiz & Flashcards